vrijdag 18 juli 2008

Aanbod

Mijn afdelingshoofd heeft mij een aanbod gedaan: of ik misschien zin heb om een heel jaar te blijven in plaats van een halfjaar. Bovendien krijg ik dan een zwaarder takenpakket toebedeeld. Wow. Mijn mentor en mijn chef zien het blijkbaar wel zitten met mij. Ik vind dit een grote eer; dat ik na ruim anderhalve maand in dienst al zoveel vertouwen geniet. Ik heb het naar mijn zin en blijkbaar is het wederzijds.

Toch twijfel ik of ik dit aanbod moet aannemen. Het traineeprogramma is er juist voor bedoeld om twee jaar lang rond te kijken en verschillende ervaringen op te doen. Door hier te blijven beperk ik misschien mijn eigen ontwikkelingsmogelijkheden. Bovendien zijn er nog voldoende gelegenheden om terug te keren, bijvoorbeeld bij mijn vierde project of als uitstroomplek na afloop van het traineeship.

Ik ben zeer vereerd, maar ik moet nog even nadenken over dit aanbod.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!