woensdag 4 juni 2008

Engineering paladin

Shacklebolt staat even te rusten en rested XP te verzamelen in Desolace. Intussen ben ik verder gegaan met Grimstrike, level 19 inmiddels. Ik ben vooral de Ghostlands aan het verkennen, een zone die mij nog grotendeels onbekend is. Dat gaat dan ook gepaard met de nodige (beginners-) foutjes. Zo ben ik al ter aarde gestort vanaf het ziekelijk hoge Windrunner Spire – geen aanrader. Ik ben van plan om alle quests in de zone te doen, vanwege alle voor mij nieuwe content én omdat ik het maximale uit mijn reputatie bij de Tranquillien-factie wil halen.

Tot dusver vind de paladin een erg leuke klasse om te spelen. Wel vind ik het jammer dat je eigenlijk altijd in melee-range moet zijn. Deze tekortkoming in ranged-combat is deels op te lossen door gebruik te maken van de mana-tap van de Blood Elves en door Grimstrikes profession: engineering. De gadgets en trinkets die je hiermee kunt maken zijn hilarisch, zoals de Mechanical Squirrel, Explosive Sheep, World Enlarger en Jumper Cables, maar niet altijd even nuttig.

Leuk extraatje: nog een level erbij en dan kan ik de Advanced Target Dummy gaan maken die Shacklebolt nodig heeft om verder te kunnen in Desolace.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!