zondag 1 juni 2008

Bezwaren.com = Nep

In de bioscoop vandaag was het werkelijk uitgestorven. (Zie de foto van de dag van vandaag.) De oefeninterland van het Nederlands elftal zorgde voor iets meer drukte en veel meer politie onderweg, maar onze Pathé-kaart bleek voldoende te zijn om langs de stoet auto's te kunnen rijden en naast De Kuip te kunnen parkeren.

Bij terugkomst wachtte ons een nare verrassing. Een prent. Een bonnetje onder de voorruit omdat we niet goed geparkeerd hadden. Binnen een paar dagen konden we een bekeuring van 50 euro verwachten. Maar… er was iets verdachts met het bonnen. Geen logo, geen kenteken en hier en daar een paar spelfouten. En bovendien: je wordt doorverwezen naar Bezwaren.com.

Enig speurwerk op internet toonde aan dat wij niet de enigen waren bij wie deze week een dergelijk geintje is uitgehaald. Het blijkt allemaal te gaan om een 'promotiestunt' van Flugel. Leuk. Daar ga ik de komende tijd dus helemaal niets meer van kopen en ik raad iedereen aan hetzelfde te doen.

2 opmerkingen:

  1. Beste Bioscoopganger,

    Ik hoop dat je meer van de film heb genoten dan ik van de terugweg naar huis!!! Wordt ik door de politie naar het Boterdiep gedirigeerd, kom ik na de wedstrijd terug met een prent van achterstallige parkeerbelasting. Mijn auto stond keurig in een parkeervak, geen ge- of verbodsborden. Wel kreeg ik argwaar toen ik bij een aito die op het trotoir stond wel een gele prent zag. Maar door alle decentralisatie binnen de overheid weet ik zo langzamerhand geen weg meer. Maar inderdaad: bezwaren.com is zo fake als maar kan! Proost Flugel! (dacht het dus niet!!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb bij de oefeninterland bij de Kuip ook een prent gehad..... wat een kutgeintje!!! Valt niet in goede aarde deze promostunt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!