maandag 26 mei 2008

Desolace of Dustwallow

Shacklebolt heeft level 36 bereikt en heeft de laatste quest in Thousand Needles afgerond. Met nog zo’n vier levels te gaan sta ik voor keuze: Desolace of Dustwallow Marsh als laatste gebied voor mijn enchanting shaman. De nieuwe toevoegingen aan Dustwallow sinds 2.3 maken dit een aantrekkelijke optie, hoewel ik de quests en locaties in Desolace beter ken.

Ik heb ervoor gekozen Shacklebolt een enhancement-spec mee te geven. Melee combat is het belangrijkste element van deze speelwijze. Een erg leuke manier als je het mij vraagt, zeker in combinatie met de totems die je tot je beschikking hebt. Eigenlijk heb ik maar één groot bezwaar tegen het spelen van een shaman: je hebt geen mogelijkheden tot crowd-control.

Af en toe probeer ik met Shacklebolt een dungeon te doen. De laatste week is dat dan vooral Scarlet Monastery. Het vinden van een groepje gaat minder makkelijk dan gehoopt. Iedereen gaat er blijkbaar vanuit dat shamans de healer zijn en met mijn enhancement-spec ben ik daar niet zo voor geschikt. Verder moet ik mijzelf er af en toe aan herinneren in melee-range te blijven… :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!