woensdag 16 april 2008

Kampioenen

Ik ben weer lid geworden van een gilde. Atto behoort nu tot Champions of the Sword. Ik merk er meteen al de voordelen van; het vinden van een groepje voor heroics is nog nooit zo makkelijk gegaan. Gisteravond aanwezig geweest bij de eerste Zul'Aman run van het gilde. Met relatief gemak kregen we de eerste baas Nalorakk (de beer) er onder. Bij de tweede, Akil'zon (de adelaar), bleven we steken op 50%, maar helemaal niet verkeerd voor een eerste run dus.
Op het Isle of Quel'Danas is gisteren de derde fase van de herovering van het eiland ingegaan. Daarmee zijn er weer drie extra dailies bijgekomen, waardoor het totaal voor de Shattered Sun Offensive nu op 14 uitkomt, elk met een beloning van ongeveer 10 goud. Dan tel ik alles wat je onderweg tegenkomt om te verkopen nog niet eens mee. Ruim voldoende om Shacklebolts en Grimstrikes nieuwe hobby’s van enchanting en engineering te kunnen bekostigen dus.
De drops in heroic Magister's Terrace zijn ongelooflijk. Gisteren de Jaded Crystal Dagger weten te scoren van de eerste baas, mijn eerste item met spell-haste. Daarmee werd in één klap Atto's Stormcaller overbodig, waarvoor een lange reputatie-grind vereist was. Zo heeft iedere baas in deze heroic wel een ongekend krachtige upgrade. Ik heb alweer een verlanglijstje zitten maken...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!