woensdag 30 april 2008

Gruul's Lair en Karazhan

* Zondag deelgenomen aan de 25-man raid van Gruul's Lair. Weer iets waarvan ik nooit gedacht had dat ik het van de binnenkant zou zien. De tokens voor de tier 4 leggings en pauldrons zijn daar te halen, maar helaas had ik geen geluk. Waarschijnlijk was het een eenmalige gebeurtenis, aangezien ik er weinig voor voel om voortaan iedere zondagmiddag thuis te moeten blijven.
* Dinsdag meegedaan aan een Karazhan-raid en de bazen Curator, Shade of Aran en het Chess Event gedaan. Mijn eerste 'echte' indruk – mijn vorige keer was dermate kortstondig dat die eigenlijk niet meetelt. Karazhan is eigenlijk gewoon een uitvergrote versie van Shadowfang Keep. Ten tweede vond ik het wat vreemd dat er geen DKP gebruikt werden, maar gewoonweg werd gedobbeld om de loot. (Helaas weer geen geluk.)
* Champions of the Sword heeft een kleine reorganisatie ondergaan. Alle raiders en/of spelers met goede uitrusting blijven in CotS, terwijl de rest (tijdelijk) in Tide is ondergebracht. Dit onder het (elitaire) motto van het boeken van vooruitgang. Voorlopig mag ik blijven; men is blijkbaar redelijk tevreden over me. Tiro, totnogtoe gildeloos, is toegetreden tot Tide.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!