woensdag 9 april 2008

Enchanting shaman

Nu ik met Atto zo'n beetje uitgespeeld ben, heb ik besloten om Shacklebolt af te stoffen en daarmee twee dingen uit te proberen: de shaman-klasse en enchanting. (Hetzelfde wil ik ook nog doen met Grimstrike, voor paladin en engineering.) Een aantal observaties.

Shaman is een erg leuke klasse om te spelen. Ik denk dat er wel een vervolg inzit voor een paar levels. Een van mijn eerste alts was ooit een shaman, maar toen had ik nog weinig kaas gegeten van de (groeps-) dynamica van WoW. Uitvogelen hoe je totems werken is even puzzelen, maar uiteindelijk erg handig. En de ghost-wolf op level 20 is bijzonder relaxed!

Enchanting is een leuke profession, maar eigenlijk alleen nuttig voor jezelf. Enchants kunnen helaas niet verkocht of geveild worden. Je kunt andere spelers alleen van enchants voorzien als ze toevallig in de buurt zijn. Bovendien kun je alle groene en blauwe items die je tegenkomt niet verkopen, want die heb je nodig om aan je grondstoffen te komen. Met andere woorden, enchanting is geen vetpot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!