dinsdag 25 maart 2008

PTR gesloten

* Het PTR is gesloten. Ik heb het vanmorgen zelf even getest; ik kom er niet meer op. De formele aankondiging die hiermee gepaard ging, doet vermoeden dat patch 2.4 morgen al live gaat. De timing kan niet beter, wat mij betreft.
* Eindelijk gerechtigheid: de daily heroic van gisteren was Hellfire Citadel: Ramparts en Atto heeft eindelijk de hand weten te leggen de Mana-Etched Gloves. Wat Atto betreft heb ik op dit moment geen gear-wensen meer. Misschien dat ik ooit nog eens de Battle of Crimson Watch wil doen voor de Illidari-tabard of de Mag'har-mount bij elkaar wil sprokkelen, maar op dit moment heb ik niets meer te wensen.
* Ook Tiro had bijzonder veel geluk. Met het doen van een heroic-run van The Mechanar kreeg ik zowel de Beast Lord Helm als voldoende badges om de Blood Knight War Cloak aan te schaffen. Tiro heeft nu 4 van de 5 BL-items en daarmee een heel erg leuke set-bonus. Alleen Tiro’s trinkets blijven nog een beetje achter, maar ik vind het wel best zo. Tiro is af. De nieuwe dailies in 2.4 bewaar ik wel voor Atto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!