donderdag 20 maart 2008

Avonturen op het PTR (1)

Sneak preview: patch 2.4 wordt om te smullen! Op WoW Insider stond vandaag een berichtje dat het Public Test Realm (PTR) weer in de lucht was. Ik heb dus maar even de stoute schoenen aangetrokken en Atto gekopieerd naar de PTR. Ik had geluk, want ik kon meteen van start. De server staat op Amerikaanse tijd, 8 uur vroeger, en lijkt overspoeld door Duitstalige spelers…

Shattrath City heeft grote veranderingen ondergaan. Naast de huidige facties is de nieuwe organisatie Shattered Sun Offensive (SSO) toegevoegd. Je herkent de stad haast niet terug. Door de hele lay-out van Shattrath zijn nieuwe personen toegevoegd en/of anderen hebben een nieuwe rol toebedeeld gekregen. In de stad zijn nieuwe quests te vinden die de spelers door heel Outland sturen voor de SSO. Ook een handig extraatje: een directe toegang naar de Caverns of Time.

De tweede grote verandering is de toevoeging van The Isle of Quel’Danas (IQD), ten noorden van Silvermoon City. Op dit eiland bouwt de SSO een kampement. Door middel van dailies wordt het kampement uitgebreid en komen er meer npc’s, quests en beloningen beschikbaar. Binnen een paar minuten had ik maar liefst 13 (!) dailies opgepikt. Ik heb er slechts een of twee gedaan, om de verrassing niet te veel te bederven. Eens kijken of ik een dezer dagen een groepje kan vinden om de nieuwe dungeon Magister’s Terrace te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!