zaterdag 22 maart 2008

Avonturen op het PTR (2)

Met Atto, of Kaniku zoals die op het PTR gedwongen heet, een bezoek gebracht aan de nieuwe 5-man dungeon, Magister’s Terrace (MagT). Daarmee meteen alle vragen beantwoord die ik over de nieuwe patch had. Ik denk dat mijn avonturen op het PTR daarmee spoedig tot het verleden behoren, aangezien ik niet ineens alle nieuwe content wil verorberen.

Ten eerste de heroic-key voor MagT. Die is niet zoals gebruikelijk bij de SSO quartermaster te koop bij honored reputatie, maar is te verkrijgen door middel van een quest. Kort gezegd moet je eerst MagT in normale modus gedaan hebben voordat je de heroic-key kan krijgen. Ten tweede: MagT geeft reputatie bij de SSO. Met alle dailies en het doen van MagT moet het dus niet moeilijk zijn om snel in reputatie te stijgen. Ik heb al een leuke item gezien waarvoor revered vereist is…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!