dinsdag 26 februari 2008

Overgestapt naar Arcane

* Ik ben van mijn 'geloof' afgevallen. Met Atto ben ik overgestapt van een Fire- naar een Arcane-build. Van 10/48/3 naar 40/21 dus, om precies te zijn. Atto is altijd een Fire-mage geweest en nu voor het eerst in zijn bestaan niet meer. Ook een aantal spell-penetration gems – die alleen maar handig bleken te zijn voor PvP – vervangen door spell-damage gems. Het gezamenlijke gevolg van deze actie: Atto's spell-damage is toegenomen van +600 naar +738.
* Tiro heeft de revered-status bij de Mag’har bereikt, een nieuw patroon opgepikt en is voorlopig klaar met quests in Nagrand. De volgende zone is waarschijnlijk Netherstorm, waar ik aan Tiro's reputatie voor Aldor én Consortium kan werken. Daarna hoef ik alleen nog te denken aan Lower City rep. Verder gaat het goed met sleutels: alleen nog die voor Arcatraz en Karazhan. Minpuntje: na tig keer in Steamvault nog steeds geen Beast Lord Mantle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!