zaterdag 23 februari 2008

Maximale skills

Grote ontwikkelingen voor Tiro te melden, die allemaal met elkaar samenhangen. Door Atto's dailies had ik voldoende goud bij elkaar verzameld om voor Tiro een flying mount te kopen. Dat maakte het mogelijk voor Tiro om te kunnen vissen in de hoger gelegen meren in Terokkar Forest, waarmee de maximale skill van 375 bereikt is. Daardoor kon ik Tiro's cooking-skills ook op het maximum krijgen.

Bovendien zijn door Tiro's blue windrider nu ook de Tempest Keep dungeons bereikbaar. Hierdoor kon ik Tiro's reputatie bij de Sha'Tar op honored krijgen, waardoor ik een patroon kon kopen om leatherworking op het maximum van 375 te krijgen. Met die skill-ups kon ik naar de Dragonscale-trainer en daar de patronen oppikken voor de Netherscale Armor set. Tiro kan nu dus zijn eigen epic items gaan maken. Het bovenstaande heeft mij overigens wel zo’n beetje mijn gehele goudvoorraad gekost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!