vrijdag 18 januari 2008

WoW-vorderingen

* Atto’s verzamelde honor-points uitgegeven: de Gladiator’s Silk Raiment is nu in mijn bezit. Na de Cloak of Subjugated Power is dat dus mijn tweede epic van deze week. Vooral Atto’s stamina en spell-hit profiteren hiervan. Gaat erg lekker dus. Ik vind dit wel een leuke variatie, tegelijkertijd heroics en PvP. Op die manier voorkom ik dat ik mezelf al te snel ga vervelen.
* Daarnaast houdt Atto zich voornamelijk bezig met de dailies, vooral die van de Sha’tari Skyguard. Ik zit al bijna op tweederde van exalted, waarna ik een erg leuke trinket kan aanschaffen, de Airman’s Ribbon of Gallantry. En natuurlijk zorgen al die dagelijkse quests voor aardig wat goud. De epic flyer begint alweer te roepen…
* Tiro gaat als een speer en heeft inmiddels level 66 behaald, door het afronden van de laatste quests in Zangarmarsh. Op naar Terokkar Forest dus. Het gaat wel erg snel zo, de combinatie van dungeons en quests zorgt voor een uitermate hoog tempo. Op deze manier kan Tiro alleen in Terokkar en Nagrand nog levelen; in de overige zones wordt de XP omgezet in goud. Niet verkeerd. ;)
* Met Tiro’s professions gaat het redelijk. Fishing gaat een stuk sneller dan verwacht, leatherworking (LW) een stuk langzamer. Als ik niet oppas komt Tiro's fishing-skill zometeen nog boven die van LW uit. De materiaalkosten voor LW vallen erg tegen. Cooking, skinning en first aid zitten al bijna op het maximum van 375.
* Er staat een nieuwe patch op het Public Test Realm (PTR). In de patch-notes van 2.3.3 staat extreem weinig. Het is nauwelijks het vermelden waard.
* Jeff Kaplan heeft een klein tipje van de sluier opgelicht over wat ons te wachten staat in patch 2.4 en Wrath of the Lich King.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!