donderdag 24 januari 2008

Airman's Ribbon

* Met Atto de Greatmother-serie afgerond. Een indrukwekkende serie quests waarbij je veel te weten komt over de achtergrond van Outland, de Draenei, de Sha’Tar en natuurlijk de oorsprong van de Orcs. Bovendien goed voor een hele bubs aan Mag’har reputatie, mocht ik daar ooit nog de mount van willen aanschaffen.
* Met Tiro een paar naar Auchenai Crypts en naar Mana-Tombs geweest deze week. (Dat is inmiddels vaker dan met Atto.) Het is dat er een paar leuke hunter-items te krijgen zijn, maar voor mijn plezier ga ik er niet heen. Ik vind het echt geen leuke dungeons. Enige voordeel is dat ze relatief kort zijn, vooral Auchenai Crypts.
* De dagelijkse quests hebben Atto intussen de exalted-status bij de Sha’Tari Skyguard opgeleverd. Meteen dus maar even de bijbehorende – foeilelijke – tabard aangeschaft en natuurlijk de Airman’s Ribbon of Gallantry. Atto heeft nu zes epics en twee delen van de Mana-Etched Regalia; ik heb dus niet te klagen. Spell-damage is relatief nog wat magertjes, maar daar kan ik eventueel nog enchants voor gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!