maandag 17 december 2007

Veel vorderingen

Veel WoW-vorderingen te melden.
* Atto heeft 30 WSG-marks bij elkaar, dus morgen – als alle honor-points berekend en toegekend zijn – kan ik de Gladiator’s Silk Trousers aanschaffen. Het enige doel dat nu nog resteert voor Atto, is het bemachtigen van een nieuw main-hand wapen. Ik heb mijn zinnen gezet op de Continuum Blade. De volgende keer dat heroic Durnholde de dagelijkse quest is, is Atto erbij. Verder af en toe een beetje het LFG-kanaal in de gaten houden, een paar heroics doen en Badges of Justice sparen voor eventuele nieuwe upgrades.
* Tiro zit inmiddels op level 59 en heeft de overstap naar Outland gemaakt. Met het volbrengen van een paar quests had ik vrijwel alle gear van Tiro vervangen met quest-rewards voor Thrallmar. Zowaar ook nog voor het eerst een bezoek gebracht aan Hellfire Citadel: Ramparts. Even een lijstje gemaakt van waar in Outland allemaal leatherworking-patronen te verkrijgen zijn en welke reputatie daarvoor vereist is. Bij de meeste factions is honored al voldoende, slechts een enkele vereist revered.
* Kaniku zit op level 33 en vermaakt zich in Alterac Mountains. Ik heb een begin gemaakt met de warlock-quest voor de Enchanted Gold Bloodrobe, maar de mobs in Desolace zijn nog net iets te hoog om die quest te kunnen voltooien. Nog twee levels erbij en dan kunnen Kaniku’s tailoring-skills worden verhoogd naar 300. Ik heb al aardig wat cloth zitten sparen, dus de eerste tijd moet dat geen probleem opleveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!