vrijdag 28 december 2007

Terug van weggeweest: Stratholme

Leuke groepservaring met Tiro gisteravond. Ik kreeg een uitnodiging om naar Stratholme te gaan, zodat de Blood Elf paladin van het groepje zijn epic mount kon scoren. Met Atto en Rama eindeloze Baron runs gedaan, dus ik kan het interieur van Stratholme nog steeds dromen. Erg goede groep, en Tiro beviel zo goed dat ik zelfs uitgenodigd werd om lid te worden van het gilde van de groepsleider. Een groot compliment.

Een van de spelers in het groepje speelde bewust zonder TBC. Een nobel streven. Hij wilde eerste alle basiscontent spelen, inclusief alle dungeons en raids voor level 60, voordat hij aan de TBC-content wilde beginnen. Een loofwaardige gedachte. Zelf heb ik die oude content veel gespeeld, maar nieuwe spelers razen in één keer door naar Outland. Zonde. Misschien dat Tiro binnenkort dus wat tripjes kan maken naar UBRS, Naxx en AQ?

Een nieuw item voor Atto: de Vindicator’s Silk Cuffs. Nog even doorsparen voor de bijbehorende Belt en Footguards. Daarmee moet Atto’s gear voldoende zijn voor heroics. Vreemd genoeg moet ik nu dus PvP gaan doen om te kunnen meekomen in PvE. Ik heb mijn zinnen gezet op onder andere de Mana-Etched Vestments, dus dan zal ik mij goed moeten voorbereiden op heroics.

Weinig nieuws over patch 2.4, die volgens de planning intussen al op het test-realm had moeten staan. Zou dat betekenen dat ook WotLK later wordt uitgebracht? Twee kleine tidbits: het maximumaantal dagelijkse quests wordt verhoogd van 10 naar 25. Dat is vooral handig om wat extra goud bij elkaar te sprokkelen. Ook de skill-ups voor mijnen worden anders: niet meer teruggaan naar oude zones, maar gewoon je mijnen levelen terwijl je personage dat ook doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!