dinsdag 11 december 2007

Sleutelverzameling compleet

*Het kan verkeren: de afgelopen weken liep ik voortdurend te klagen dat ik geen groepje voor de Caverns of Time kon vinden. In de afgelopen twee dagen heb ik met Atto achtereenvolgens op succesvolle wijze Old Hillsbrad én Black Morass afgerond. In één klap dus de Key of Time en The Master’s Key gekregen. Dat wil zeggen dat ik nu voor iedere dungeon een heroic key heb en ook voor de eerste raid. Atto’s sleutelverzameling is dus eindelijk compleet.
* Gear upgrades voor Atto: in Black Morass de Mana-Etched Crown gescoord. Nu nog een paar leuke gems ervoor vinden - ik heb mijn zinnen gezet op de Chaotic Skyfire Diamond - en dan kan ik mijn head-item vervangen. Met mijn reeds verdiende honor-points ook nog de Gladiator’s Touch of Defeat aangeschaft. Atto’s doelen zijn bijna compleet gehaald.
* Level 55 voor Tiro. Levelen met Tiro gaat zo snel dat hij sommige stukken van Azeroth waarschijnlijk niet eens te zien krijgt. Nog drie levels en dan kan Tiro de overstap naar Outland maken. Nu nog bezig met een paar quests in Felwood, hierna waarschijnlijk overstappen naar de Western Plaguelands en daarna door naar Outland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!