woensdag 19 december 2007

Alleen thuis

* Gisteravond en vannacht was ik alleen thuis. Mrs Attorama had een bijeenkomst inclusief overnachting voor haar werk. Voor het eerst sinds ruim anderhalf jaar heb ik dus weer een avond en nacht alleen doorgebracht. Ik vond het maar niks. Ik heb dat heel lang zo gedaan, maar inmiddels ben ik te veel gewend aan het gezelschap van Mrs Attorama. Alleen naar bed, alleen wakker worden… bah!
* Broeikaseffect? Welk broeikaseffect? Al Gore mag dan allerlei mooie prijzen winnen voor zijn waarschuwingen over het milieu, maar de winter trekt zich daar lekker niks van aan. Vandaag vindt in Haaksbergen de eerste schaatsmarathon op natuurijs plaats en in Nijelamer de eerste kortebaanwedstrijd. Gisteravond was er ook al iemand van de Elfstedentocht op tv. Laat maar komen die winter!

1 opmerking:

  1. Ja, dat valt niet mee he??? Maar gelukkig was het maar een nachtje en is het leed inmiddels alweer geleden toch?? Gaan jullie nog sporten? Wij niet...moeten de Skoda ophalen van de dealer...hij heeft zijn jaarlijkse beurt gehad..Trouwens, vandaag weer voor het eerst gewerkt! Viel niet mee..gelukkig maar een half dagje;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!