donderdag 29 november 2007

Zoektermen

Een blogpost over mijn eigen weblog? Een sterk staaltje zelfbevlekking, ik weet het. Maar toch de moeite van het vermelden waard, al zeg ik het vooral zelf. Grofweg eenderde van al mijn bezoekers komt via Hyves op dit weblog uit en eenderde komt via het direct intikken (of via Favorieten/Bladwijzers) van de URL. De resterende bezoekers komen via Google of een andere zoekmachine hier terecht. Maar met welke zoektermen? Een kleine opsomming van recente bezoekers:

* "filmanalyse crank jason statham", "natuurfilm earth bioscoop", "beowulf recensie", "pathé ps i love you". Mijn besprekingen van films en trailers blijken veel mensen te lokken.
* "cuba auto verslag", "jetski verslag". Het verslag van de vakantie naar Cuba, met dank aan de gratis promotie die ik op CubaPlaza.nl heb gekregen.
* "verklaring games verslaving", "sleutelverzameling". Mijn WoW-berichtjes trekken wel de aandacht, maar nu niet bepaald de aandacht die ik verwacht had…

En dan is er één volkomen onverklaarbare zoekterm. Er is iemand op dit weblog terechtgekomen door via Google te zoeken op "liedjes pretparkattracties". Wat de fok? Zelf maar eens de proef op de som genomen en inderdaad, Attorama staat bovenaan in de zoekresultaten. Ik zeg: huh?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!