donderdag 11 oktober 2007

Weer geen miljonair

Gisteravond weer geen miljonair geworden in de Staatsloterij. En ik had nog wel om het winnende lot gevraagd. ;) Maar goed, daarom heet het ook een kansspel. Het had me leuk geleken om vandaag te zeggen: "Ik kom niet meer werken, ik ben miljonair geworden", maar dat was natuurlijk geen realistische verwachting. Dat brengt mij overigens bij de vraag wat ik gedaan zou hebben als ik wél een grote prijs gewonnen had. Zou ik minder gaan werken? Waarschijnlijk wel. Misschien zelfs helemaal stoppen. Niet dat ik het niet naar mijn zin heb, maar mijn werkzaamheden lenen zich nou niet bepaald voor een deeltijdfunctie. Leuk om eens over na te denken. Wat zou jij doen met zoveel miljoen? Reacties zijn van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!