zondag 7 oktober 2007

Shadow Labyrinth

Voor het eerste fragment van de Karazhan-key gisteren voor de eerste keer een bezoek gebracht aan Shadow Labyrinth. Gelukt, nu de overige twee nog. Shadow Labyrinth is een leuke, overzichtelijke instance voor spelers op level 70. Niet al te moeilijk en er is ook nog aardige gear te halen. Meteen paar quests gedaan die ik open had staan, met als beloning de Shattrath Jumpers en Shattrath Wraps. Die heb ik voorzien van een paar leuke gems, namelijk Glowing Nightseye en twee keer Potent Noble Topaz, waardoor ze een verbetering van mijn oude gear opleverden. Geen al te slecht resultaat voor een zaterdagmiddag.

Ik denk dat ik mijn gear-doelen iets ga bijstellen. Voor de Incanter's Trousers moet ik naar Sethekk Halls, maar daar kan ik nu geen reputatie-effect meer behalen. Misschien dat ik mij beter kan richten op de Stormreaver Shadowkilt. Ik moet toch nog naar de Caverns of Time. Ook heb ik de Brooch of Heightened Potential op het oog, waarvoor ik naar Shadow Labyrinth moet. Daar heb ik namelijk nog wél reputatie-effect...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!