maandag 15 oktober 2007

Geschiedenis naspelen

Old Hillsbrad. Succesvolle eerste run van deze dungeon, waarbij je een belangrijk moment uit de Warcraft-geschiedenis moet naspelen: de bevrijding van Thrall. Leuke dungeon, niet al te moeilijk. Weinig tot geen items gekregen, maar die zijn ook eigenlijk bedoeld voor level 66. Vreemd genoeg kon ik de quest niet afronden, dus ik moet nog een keertje naar Old Hillsbrad voordat Atto naar Black Morass kan. Ach, de instance is leuk om te doen en kost niet zoveel tijd, dus dat vind ik helemaal niet zo erg.

Een aantal weinig succesvolle dungeon-runs gedaan. Bij het moeizaam vinden van een groepje had ik eigenlijk al onraad moeten ruiken. Runs in Botanica, Shadow Labyrinth en Arcatraz eindigden allemaal voortijdig, soms zelfs zonder enige baas gedaan te hebben. (Er rust een vloek op de Botanica, denk ik.) In Arcatraz gelukkig nog wel het derde en laatste Karazhan-fragment opgepikt. Nu alleen nog naar Black Morass en dan heeft Atto de Karazhan-sleutel te pakken.

Verder nog een stuk of wat quests in Netherstorm gedaan, een paar dagelijkse quests in Skettis en wat groepsopdrachten in Shadowmoon Valley. Bij elkaar ongeveer 200 goud verdiend dit weekeinde, helemaal niet onaardig. Ook nog Zuluhed afgerond en daarmee het eerste deel van de Netherwing-serie. Nu nog even het geld voor een epic flying mount bij elkaar sprokkelen en dan kan Atto aan de dagelijkse quests voor een Netherdrake beginnen… ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!