zondag 21 oktober 2007

Eten en dansen

Vrijdagavond met een grote groep vrienden, onder wie RH, VS, JM en RV, uit eten geweest in Gouda en vervolgens naar het danscafé. Een bijzonder gezellige avond gehad! KN en ik lopen er sterk over te denken om weer te beginnen met stijldansen. De zoektocht naar een nieuwe dansschool, na 8 jaar EDS voor mij, hebben we een beetje laten versloffen. Daar hadden we vrijdagavond enorme spijt van, want het was heel erg leuk om weer te stijldansen. Maar even gauw kijken of er hier in de buurt een dansschool zit waar we nog kunnen instromen.

Het eten, in La Piazza aan de Grote Markt in Gouda, was nou niet bepaald een succes te noemen. Ik ben niet zo snel geneigd om een restaurant af te kraken - ik heb genoeg bijbaantjes in de horeca gehad om te weten wat daar allemaal bij komt kijken - maar dit was toch echt te erg. Het was erg gezellig, maar dat lag meer aan het gezelschap dan aan het restaurant. Het begon al vreemd om een (Frans) bordje met "reservé" te zien in een Italiaans restaurant... De serveerster kon maar één drankje tegelijk opnemen en brengen, wat voor lange wachttijden zorgt als je met zijn achten bent. Ook hebben we drie keer om een mandje met stokbrood gevraagd en er uiteindelijk maar eentje gekregen. Tot overmaat van ramp rook ik dat tegen het einde iemand een sigaretje opstak terwijl wij nog zaten te eten. Het bleek geen restaurantbezoeker te zijn, maar de kok zelf…

1 opmerking:

  1. ik heb iens maar weer eens met een bezoekje vereerd... Ik was al ingeschreven dus geen last van slechte linkjes. Als meer mensen hun mening ingevoerd hadden, had ik daar waarschijnlijk niet gereserveerd..of misschien hebben ze nog niet meer klanten gehad....

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!