maandag 1 oktober 2007

Botanica Frustratica

Weinig kunnen spelen dit weekeinde wegens allerlei huishoudelijke beslommeringen. (En het was nog wel Alterac Valley weekend, erg jammer allemaal.) Ik heb dan ook niet echt veel vorderingen te melden. Wel is Tiro’s leatherworking-skill gestegen tot 300, het maximum voor zijn huidige level. De prijs van rugged leather op het veilinghuis begint eindelijk te dalen. Verder nog een eerste bezoek aan The Botanica gebracht met Atto, voor de Arcatraz-sleutel. Dat was geen succes. Niemand van het groepje was er eerder geweest en we faalden dan ook jammerlijk bij iedere baas. Na een halfuur frustratie heb ik een vervanger voor mezelf gezocht – dat vond ik wel zo sociaal – en heb ik het groepje verlaten om naar de première te kijken van het nieuwe seizoen ‘Expeditie Robinson’.

Update maandagavond:
- Alterac Valley zonder reputatie-effect is weinig aan, hoe leuk de battleground ook is.
- Hebbes: Reservoir Key, mijn eerste sleutel voor een heroic dungeon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!