donderdag 6 september 2007

Week in WoW

Na een weekje vrij en de bijbehorende extra speeltijd voor WoW een kleine update aangaande mijn vorderingen. Atto heeft voornamelijk quests gedaan in Netherstorm en daarmee zo'n 400 goud verdiend. Mijn totale voorraad bedraagt nu 1.200 goud. Dat klinkt heel behoorlijk, maar toch ben ik nog zo'n vierduizend goud verwijderd van een epic flying mount. (Mocht ik daar nog steeds voor willen gaan.) Nog even doorsparen dus...

Wat items betreft heeft Atto donderdag (vandaag) een bijzonder goede dag achter de rug. Voor het eerst sinds tijden heb ik weer een paar instance runs gedaan, Hellfire Citadel: Shattered Halls en Tempest Keep: Arcatraz om precies te zijn, en dat was bijzonder vruchtbaar. Afgezien van mijn waist en leg armor ben ik dus volledig voorzien van 'blauwe' items. Een kleine opsomming van mijn nieuwe aanwinsten:

* Bands of Nethekurse (wrist)
* Nexus Torch (wand)
* Ryngo's Band of Ingenuity (ring)
* Band of Dominion (ring)
* Imbued Netherweave Boots (feet, goedkoop op veilinghuis)

Tiro heeft level 49 behaald. Daarmee kan hij zijn tweede item van de Green Dragonscale Set gaan dragen. Jammer dat dat ten koste gaat van de agility stats, maar dat valt later nog wel te corrigeren. Verder een vruchtbare week voor Tiro, vooral wat de profession skills betreft. Cooking, fishing, first aid en skinning zitten allemaal op 300, het maximum voor mijn level. Alleen leatherworking blijft nog een beetje achter (285). Wel is Tiro nu door al zijn rested XP heen, dus dat wordt weer even parkeren in de herberg. Nog twee levels erbij en dan kan ik naar Alterac Valley om voor Tiro de Ice Barbed Spear te verkrijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!