vrijdag 28 september 2007

Sash of Serpentra

Het eerste gear-item van mijn lijstje, de Sash of Serpentra, is binnen. Na een succesvolle run door de Steamvault gisteravond is deze nu in het bezit van Atto. Tussendoor kreeg ik van de week bij een ander bezoek aan de Steamvault ook nog de Incanter’s Pauldrons. Twee goede items in drie runs, dat is nog eens geluk hebben. Ik heb nu niet echt meer een (gear-) noodzaak om naar Steamvault te gaan, hoewel ik altijd nog zou kunnen proberen om de Incanter’s Gloves te bemachtigen. Ik moet er wel nog één keertje langs voor de Karazhan-attunement. Met een beetje geluk stijgt mijn reputatie bij de Cenarion Expedition dan tot revered, zodat ik mijn eerste heroic key kan bemachtigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!