zondag 30 september 2007

Af en toe een aardige grap

Gisteravond (zaterdag) naar 'Knocked Up' geweest. Niet zo'n succes. Af en toe een aardige grap, maar verder niet echt aan mij besteed. De leukste grappen waren in de trailer al voorbij gekomen, wat helaas bij komedies wel vaker het geval is. Misschien had ik in een meliger bui moeten zijn, hoewel de rest van de zaal ook niet voortdurend dubbel lag. Wat wel een leuke eigenschap van 'Knocked Up' is, is dat hoofdrolspeler Seth Rogen geen glamoureuze Hollywood-hunk is, maar een doodgewone, doorsnee jongen. Dat maakt het voor het mannelijke publiek iets makkelijk om zich mee te identificeren.

Nieuwe trailers:
- Superbad (release op 8 november). Als zelfs de trailer mij niet tot een glimlach kan verleiden, moet ik er maar niet naartoe.
- The Heartbreak Kid (release op 17 oktober). Ik ben niet zo'n fan van Ben Stiller of van de Farrelly-broertjes, dus waarschijnlijk is dit geen film voor mij.
- Beowulf (release op 22 november). Het klassieke Engelse heldendicht, verfilmd met behulp van de nieuwe techniek digitally enhanced live action. Alleen al vanwege deze nieuwe techniek de moeite van een bezoek waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!