maandag 27 augustus 2007

Voorbereidend werk

Heerlijk weekeinde achter de rug. Veel voorbereidende werkzaamheden verricht. Zaterdag op de dag in Rotterdam het overhemd geruild dat ik vorige week had gekocht. Er bleek een klein haaltje in te zitten en als getuige moet ik natuurlijk wel een beetje goed voor de dag komen. Na shoppen met KN vorige gingen we afgelopen zaterdag dus... WEER shoppen. Verder nog een paar andere dingetjes gekocht voor de bruiloft van MG en JG. Daar kan ik verder nog niets over schrijven, aangezien zij ook tot de vaste lezers van dit weblog behoren...

Bij Donner twee nieuwe boeken gekocht: 'Knielen op een bed violen' van Jan Siebelink en 'De wandelaar' van Adriaan van Dis. Ik ben er nog niet aan begonnen, ik wil ze graag bewaren voor de vakantie naar Oostenrijk. Over de roman van Siebelink heb ik al erg veel goeds gehoord en 'De wandelaar' is geroemd vanwege het schitterende taalgebruik. Ik ben bijzonder benieuwd.

Zaterdagavond een gezellige tijd gehad met goede vrienden BW en MG, die wij voorzien hebben van brood en spelen. Een smakelijke maaltijd en een avondje spelplezier waren het gevolg, waarbij helaas voor ons de gasten veel meer overwinningen wisten te boeken dan de thuis spelende ploeg. Zondag bij ouders en schoonouders genoten van het heerlijke weer. Bij allebei in de tuin gezeten. Daarbij vergelijken is ons balkon toch wat magertjes...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!