maandag 13 augustus 2007

Nieuwe doelen

Wrath of the Lich King heeft een voorlopige, onofficiële release-datum gekregen van eind mei 2008. Blizzard kennende is de kans aanzienlijk dat deze datum niet gehaald wordt en dat er een uitloop van een paar maanden is. Dat brengt mij bij de vraag welke doelen ik mijzelf kan stellen vóór de nieuwe uitbreiding er is.

* Atto: epic flying mount bij elkaar sparen. Gisteren een uitgebreide speelsessie gehad waarmee ik zo'n 200 goud heb verdiend. Nog een twintigtal van dat soort sessies dus... Al mijn opdrachtjes rond Area 52 zijn afgerond, Stormspire is nu mijn belangrijkste quest hub. In ieder geval heb ik nu een (langetermijn-) doel om mij op te richten.

* Tiro: levelen. Misschien haal ik de 70 nog wel, als het een beetje meezit. Het lijkt me erg leuk als ik in ieder geval nog (een deel van) Outland kan zien met Tiro. Voorlopig staat de teller op 42, met nog meer dan genoeg quests in Dustwallow Marsh, Tanaris en Feralas om de vijftig te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!