maandag 20 augustus 2007

Dustwallow Marsh

Van het weekeinde afwisselend met Atto en Tiro gespeeld. Met Tiro, level 44 inmiddels, heb ik alle quests in Dustwallow Marsh afgerond. Dat is een zone die ik bij mijn vorige personages een beetje links heb laten liggen. Gisteren heb ik dat eindelijk eens goedgemaakt. Veel dragonkin in Dustwallow, dus dat was ook nog eens goed voor mijn skinning. De verhaallijnen rond die dragonkin komen uiteindelijk allemaal uit bij raid-boss Onyxia, hoewel dat natuurlijk pas op level 60 is.

Met Atto heb ik een paar rondjes door Sunken Temple gedaan, vooral om profession-items voor Tiro te verzamelen: thick en rugged leather, worn en green dragonscales. Op level 50 heb je met een groepje de grootst mogelijke moeite met Sunken Temple, maar op level 70 kun je dat gemakkelijk in je eentje af. Ik vraag me af of ik wel genoeg materialen heb verzameld voor een skill-up. Tiro's scorpid-set is eindelijk compleet, maar over een paar levels 'moet' ik natuurlijk overschakelen op de green dragonscale set... ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!