dinsdag 17 juli 2007

Vliegend goud

Tiro moet wat rested XP opdoen. Gisteravond heb ik dus maar weer eens met Atto gespeeld. Ik heb opnieuw een poging ondernomen om WSG-tokens binnen te halen, maar dat heb ik nu echt definitief opgegeven. Dan maar geen PvP-mount. In plaats daarvan heb ik wat quests gedaan in Shadowmoon Valley. Na die afgelopen paar keer met Tiro stond ik weer te kijken van de damage-output van Atto. Ik heb een flink aantal quests kunnen afronden en nu loop ik tegen een bekend probleem aan: de resterende quests zijn groepsopdrachten. Dat wordt dan geluk hebben met het vinden van een groepje of anders naar een nieuw gebied. Dat laatste moet geen probleem zijn; er is nog meer dan genoeg te doen in Netherstorm en Blade's Edge Mountains.

Nog wat aardige gear gekregen gisteren, Gloves of the High Magus, een aardige upgrade van Atto's handschoenen. Mijn crit-kans met fire spells is nu meer dan 26%. Ik heb ooit eens ergens gelezen dat 30% het maximum is, dus ik ben redelijk tevreden. Nu moet ik alleen nog wat extra damage-gear bijeen sprokkelen en dan ben ik helemaal blij. Met name mijn chest-piece is aan vervanging toe. Misschien dat ik wat PvP kan doen en dan een leuke reward kan kopen. Zolang ik maar niet naar WSG hoef... ;)

Goud verdienen in end-game TBC is echt ongelooflijk simpel. In een avondje heb ik meer dan 100 goud verdiend. Ter vergelijking: dat is dus genoeg om voor Tiro op level 40 een mount te kopen. Dat kwam alleen maar door het doen van quests; ik heb niets verkocht op het veilinghuis. Ik weet nog hoe moeilijk het was om met Rama om op level 40 voldoende goud bij elkaar gespaard te hebben voor een mount. Ik moest nota bene wat lenen van goede vriend PB. Met Atto had ik het beter bekeken: twee gathering professions + alles verkopen op het veilinghuis = op level 30 al genoeg geld voor een mount. In TBC lijkt dat probleem totaal niet meer te spelen. Het goud vliegt je om de oren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!