donderdag 12 juli 2007

Thousand Needles

Na het bijwerken van Tiro's professions ben ik gisteravond weer toegekomen aan levelen. Atto heb ik sinds ik terugben van vakantie laten staan in Shadowmoon Valley. Ik heb met Tiro een groot deel van de quests in Thousand Needles afgerond. De hunter-klasse heeft de naam makkelijk te spelen te zijn en snel met levelen ("huntards = EZ mode"). Gisteravond leek dat snel levelen behoorlijk goed te kloppen.

Binnen een uur had ik een stuk of acht opdrachtjes afgerond en afgeleverd en had Tiro er weer een leveltje bij (33). Mijn nog steeds naamloze mountain lion blijkt een uitstekende dps-pet te zijn. Nog een enkele quest in Thousand Needles, onderdeel van een keten die eindigt in Scarlet Monastery, en dan zal ik mijn werkterrein waarschijnlijk verleggen naar Desolace. Eens kijken met welke Centaur-clan ik deze keer een alliantie aanga...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!