maandag 9 juli 2007

Profession skills

Ik ben weer begonnen met WoW. Tijdens en na de vakantie heb ik er nog eens over nagedacht. WoW blijft een leuk spel en bovendien heb ik niet echt alternatieven. Ik heb besloten mij te richten op Atto en mijn Orc hunter, Tiro. (Waarom had ik ook alweer die naam gekozen?) Met Atto kan ik op level 70 leuke quests gaan doen voor een geldelijke beloning. Tiro is thans 32 en heeft dus nog een boel te levelen. Misschien dat ik de titel van mijn weblog moet veranderen in Attotiro. ;)

Het weekeinde heb ik vooral gebruikt om de profession skills van Tiro wat op te vijzelen. En dat zijn er nogal wat: skinning, leatherworking, first aid, cooking en fishing. Met name Tiro's fishing-skill liep erg achter. Gistermiddag heb ik dan ook voornamelijk doorgebracht met vissen in Desolace (zie foto). Alle skills zitten nu boven de 200, dus daar hoef ik mij tot level 40 geen zorgen meer over te maken. Daarnaast heb ik nog wat ontbrekende flightpoints ontsloten. In Alterac Mountains heb ik een bergleeuw weten te temmen en die gebruik ik nu als mijn nieuwe pet. Even kijken wat Big Red Kitty daar ook alweer over te zeggen heeft...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!