zondag 8 juli 2007

Nostalgie

Gisteravond 'Transformers' gezien. Tja, wat zal ik zeggen? Diepgang? Nee. Goed verhaal? Nee. Goed uitgewerkte personages? Nee. Een leuke avond gehad? Ja, dat wel! Eerlijk is eerlijk: 'Transformers' is gewoon geen goede film. Er zit voldoende actie in, de CGI is schitterend, Megan Fox is een leuke filmbabe, maar het verhaal rammelt aan alle kanten.

Toch heb ik een leuke avond gehad en wel hierom: nostalgie. In mijn ouderlijk huis staat nog een hele verzameling Autobots en Decepticons. Het was heerlijk om Optimus Prime, Megatron, Bumblebee en Starscream weer eens te zien. Zelfs het transformatiegeluidje uit de jaren '80 is behouden gebleven. En natuurlijk was Peter Cullen terug als stem van Optimus Prime: "Autobots, transform and roll out!"

Nieuwe trailers:
- The Simpsons Movie. Alweer een nieuwe Simpsons-trailer. Ik heb er nu al een stuk of vijf gezien en ik heb nog steeds geen idee waar de film over gaat.
- The Bourne Ultimatum. Het sluitstuk van de Bourne-trilogie. Ik heb nog angstwekkend weinig (goede) berichten over deze film gehoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!