vrijdag 20 juli 2007

Helemaal niets

Mijn vaste nieuwssites zoals TrekBBS, ComingSoon en vele anderen, zijn de laatste weken allemaal in de ban van één ding: 'Harry Potter and the Deathly Hallows'. Je kunt geen krant of tijdschrift openslaan, geen website bezoeken of het gaat over het laatste deel uit de Potter-cyclus. Op de officiële WoW-forums kan je account tijdelijk geannuleerd worden als je de inhoud verklapt. Zelfs The New York Times doet mee aan de Potter-hype.

Het laatste Potter-boek zal ongetwijfeld goed verkopen. Ik ben niet zo'n fan, maar veel andere mensen zijn dat wel. En dat is allemaal prima. Maar waarom word ik op allerlei websites die HELEMAAL NIETS met boeken te maken hebben, voortdurend lastiggevallen over 'Deathly Hallows'?! Als ik iets over games of films wil lezen, zou ik mij niet door drie pagina's over Harry Potter heen moeten worstelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!