maandag 30 juli 2007

Evoker's Helmet of Second Sight

Met Atto heb ik de laatste quests rond Teron Gorefiend in Shadowmoon Valley afgerond. Het groepje dat ik daarvoor verzameld had, had wat opstartproblemen, maar uiteindelijk ging het allemaal prima. Ik heb dan ook een mooie quest-reward ontvangen, de Evoker's Helmet of Second Sight. Een helm met goede stats en die er bovendien erg cool uitziet. ;) Ook heb ik mijn chest-item vervangen en beschik ik nu over de Anchorite's Robes. Beide items heb ik van een paar gems voorzien om de stats nog beter te maken en daarmee heb ik voor het eerst sinds het uitkomen van The Burning Crusade aan item-socketing gedaan. Het zou eens tijd worden...

Ding 38 voor Tiro! Ik heb Tiro verhuisd naar Stranglethorn Vale om daar de quests voor Nesingwary te doen. Ik ben wel bijzonder geïnteresseerd in de quest rewards die dat moet opleveren, die redelijk goed op hunters zijn toegesneden. Bovendien zijn de Nesingwary quests een goede manier om mijn skinning te levelen. Stranglethorn Vale staat bekend om de heftige PvP (lees: ganking) die er plaatsvindt. Het wordt daarom ook wel eens het Vietnam van WoW genoemd. Van het weekend bleek dat gelukkig reuze mee te vallen. Hopelijk blijft dat zo...

Al met al heb ik een vruchtbaar WoW-weekend achter de rug. Helaas kan ik hier op mijn werk mijn sigs (plaatjes bovenaan) niet updaten om mijn vorderingen te laten zien. Dat moet dan vanavond maar. Helaas heb ik nog een stom foutje gemaakt met Kaniku. Ik had een paar shirts en bags gemaakt voor wat meer opbergruimte. Helaas heb ik ze per ongeluk niet naar een van mijn alts gestuurd, maar naar een andere speler. Nu maar hopen dat die zo beleefd is om ze terug te sturen. Oeps...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!