dinsdag 17 juli 2007

Frostwolf Howler

Waar ik mij het afgelopen weekend niet toe kon brengen, was gisteravond een fluitje van een cent: het bemachtigen van een PvP mount. Na drie of vier gewonnen potjes Alterac Valley (AV) was ik de trotse eigenaar van de enige echte Frostwolf Howler. (Zie foto.) Voor 50 AV marks verwisselde de wolf van eigenaar. Dat is dan de eerste keer dat ik geen skeletal horse als mount heb; dat krijg je als je altijd Undead speelt.

De timing bleek uitstekend: ik had net in Orgrimmar binnen vijf minuten evenzoveel mensen op een Black War Raptor voorbij zien lopen, de PvP mount waar ik mij in eerste instantie op gericht had. En ik heb er meteen een nieuw doel bij: het verzamelen van honor points voor de High Warlord's Silk Raiment een belangrijke chest upgrade. Nog slechts 12.000 punten te gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!