vrijdag 1 juni 2007

Continuïteit

Eindelijk weer eens wat WoW-vorderingen te melden. Gisteravond voor de eerste keer deze week weer eens tijd gehad voor een WoW-sessie. Atto heeft er ongeveer een kwart level bijgekregen door het questen in Shadowmoon Valley. Nog drie van die sessies dus en dan heb ik level 70 bereikt. Ik vraag me af hoeveel ik daarna nog zal spelen...

Met Lannos heb ik niet echt wat gedaan, die staat nog steeds in de herberg van Tranquillien. Even kijken of ik wat verkocht heb op het veilinghuis beschouw ik immers niet echt als spelen. Verder heb ik Kaniku een aantal rode shirts laten maken en die naar al mijn personages gemaild. Op die manier creëer ik een beetje continuïteit tussen al mijn personages.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!