zaterdag 19 mei 2007

WoW-vorderingen

Het extra lange hemelvaartsweekeinde betekent goede zaken op spelgebied. Atto is inmiddels level 68 en heeft zo'n beetje alle quests in Nagrand afgerond. Met behulp van een groepje heb ik de 'Ring of Blood'-serie afgerond, waardoor ik nu de eigenaar ben van de Battle Mage's Baton. Op een enkele quest na heeft Nagrand niets meer voor mij te betekenen, hoewel ik het een van mijn favoriete gebieden van TBC blijf vinden. Slechts een paar dungeon-runs zouden mij er nog wat extra quests kunnen opleveren, zoals de Greatmother-serie. Wie weet kom ik ooit nog eens terug in Nagrand.

Atto staat, met nog iets minder dan anderhalf level te gaan, geparkeerd in Shadowmoon Valley. Dat wordt dan waarschijnlijk het laatste gebied waarin ik kan levelen. De eindstreep van level 70 lonkt. Ik moet mijzelf echt bedwingen om niet alvast een flying mount uit te zoeken. In Shadowmoon Valley zijn ook nog verschillende quests te doen voor mijn Aldor rep, dus dat komt ook wel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!