maandag 7 mei 2007

WoW-vorderingen

Ding 67! Woehoe! Mijn eerste dag in Nagrand heeft meteen een nieuw level opgeleverd. Nagrand vind ik nú al een leuker gebied dan Terokkar Forest. In iedere uithoek is wel iets relevants te vinden en de mobs leveren leuke items op. Veel motes, dus dat wordt lekker verdienen op het veilinghuis. De vreedzaamheid van Nagrand doet denken aan Mulgore, maar dan met iets meer variatie.

Ik had een dagje vrij vandaag en heb daar flink gebruik van gemaakt. Ongeveer driekwart level erbij gekregen. Dat had wel meer kunnen zijn, maar halverwege dag raakte ik verveeld. Ik heb alvast de laatste flight-points in Shadowmoon Valley en Netherstorm opgepikt. SMV is een bizar mooi gemaakte zone en ademt een beklemmende, enge sfeer uit. Daar kan ik waarschijnlijk mijn laatste twee levels slijten en dan heb ik alle quests in Blade's Edge Mountains en Netherstorm nog over om flink veel goud mee te verdienen. Ik moet immers die flying mount op level 70 kunnen betalen. ;)

Rep-vorderingen:
Nagrand blijkt een uitstekend gebied voor mijn Mag'har- en Consortium-reputatie. Door ogres af te maken schiet mijn Mag'har-rep omhoog en voor The Consortium heb ik een hele bubs aan quests ontdekt. En anders kan ik dat later altijd nog goedmaken in Netherstorm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!