zondag 6 mei 2007

WoW-vorderingen

Goed nieuws en slecht nieuws. Om met het goede nieuws te beginnen: ik ben klaar met alle quests in Terokkar Forest. Gisteren was voormalig gildemaatje Allrak zo vriendelijk om mij even met de laatste groepsopdrachten te helpen. Een leuk nieuw item, een Gandalf-achtige hoed, als beloning gekregen. Tijd om verder te gaan naar Nagrand. Ik ben zelfs weer opnieuw uitgenodigd om lid te worden van Muffin Vendor. Zo'n anderhalf jaar lid geweest van dat gilde, dus ik nam de uitnodiging van harte aan.

Slecht nieuws: goede vriend PB is gestopt met WoW. Droevigheid alom. Mijn mentor en inspirator in vele opzichten, goede vriend buiten en in het spel. Weer een reden minder voor mij om door te gaan met spelen. PB ziet het end-game raiden niet meer zitten en is halverwege Karazhan gestopt. Damn shame, ik zal hem missen. Hij is tegen een barrière aangelopen die wel meer spelers tegenkomen. Zie bijvoorbeeld wat collega-blogger Relmstein daarover gezegd heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!