maandag 28 mei 2007

Dubbelding

Ding 69! Minder gespeeld dan ik oorspronkelijk van plan was, maar toch heeft Atto dit weekeinde level 69 behaald. Nog één level te gaan. De quests in Shadowmoon Valley zijn bijzonder leuk om te doen en de hele zone ademt de sfeer van een wanhopige strijd uit. Het gebied is bedoeld als frontlinie tegen The Burning Legion en die aanwezigheid is overal voelbaar. Hier ga ik een prima laatste level slijten, zo voorspel ik.

Ding 15! Lannos heeft het prima naar zijn zin in The Ghostlands. Deze zone is, net als Eversong Woods, prima ontworpen en heeft een sterke binding met de gebeurtenissen uit Warcraft 3. De paladin blijkt een leuke klasse te zijn om te spelen, al denk ik niet dat ik erg veel verder dan level 20 zal spelen met Lannos. Na Ghostlands wordt het teruggaan naar de bekende gebieden en verval ik in herhaling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!