donderdag 26 april 2007

Dansdinosaurus

De voorlaatste les van EDS gisteravond. Volgende week vrij, dan een dubbele les en ten slotte het afdansen. Daarmee wordt mijn achtste jaar bij de vereniging afgesloten. Acht jaar. Damn. Ik denk dat het mijn laatste jaar is geweest. (Hoewel ik dat al eerder gezegd heb.) Ik heb het intussen wel gehad met de vereniging, ondanks de geweldige tijd die ik er gehad heb. De zilvergroep van dit jaar is erg gezellig en ik ga iedere week met plezier naar dansles.

Maar laten we eerlijk zijn, ik word nu echt te oud om tussen de studenten te blijven dansen. Ik ben al acht jaar lid, ben vijf jaar actief geweest in het bestuur of anderszins, maar de nieuwelingen zegt dat allemaal niets. Deze week moeten we een lijstje inleveren voor het smoelenboek, waarbij je kan aangeven hoe lang je al lid bent. Dat is in mijn geval sinds 1999. Dat komt er dus op neer dat de eerste- en tweedejaarsleden van EDS nog op de basisschool zaten toen ik al lid werd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!