dinsdag 20 maart 2007

Einde van WoW in zicht?

In juni 2005 ben ik begonnen met het spelen van World of Warcraft (WoW). Het ziet er dus naar uit dat ik de twee jaar wel ga halen met dit spel. Ik kan me niet herinneren dat ik een spel ooit zo lang gespeeld heb. Toch is het onvermijdelijke einde in zicht. Ik heb twee characters naar level 60 gebracht, een warrior en een mage, allebei Undead. Ook heb ik een hunter alt en een druid alt, beide level 30, respectievelijk Orc en Tauren. Met de Burning Crusade (BC) uitbreiding heb ik mij twee doelen gesteld: mijn mage naar 70 levelen en een nieuwe alt beginnen, een Blood Elf warlock. Ik lig aardig op schema, maar wat als ik mijn doelen heb gerealiseerd? Twee characters naar 70 is zonde van de tijd en ik heb ook wel alle interessante klassen gespeeld als alt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!