zondag 31 december 2023

Jaarafsluiter

Nog één rondje dan, om het jaar mee af te sluiten. Onder begeleiding van Puckie, dus extra gezellig. Een goed voornemen om dat in 2024 vaker te doen? Met 126 hardlooprondjes, 1.349 km op de teller én een verbetering van mijn PR op de marathon met meer dan 9 minuten was 2023 zonder twijfel mijn meest succesvolle hardloopjaar ooit. Niet mijn snelste jaar ooit; die eer behoort nog steeds toe aan 2021.

De laatste maanden zijn er wel de nodige records gesneuveld, dus als die trend doorzet, wordt 2024 nóg beter. Sinds een paar weken ook meegetraind bij PAC, maar ik twijfel nog of ik daarmee door moet gaan. De baantrainingen vind ik erg leuk en daar word ik ook echt gepusht om sneller te worden, maar ik vind het vooralsnog (logistiek) lastig om de trainingen in te bouwen in mijn wekelijkse schema.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!