zondag 31 december 2023

2023/2024

Is 2023 geworden wat ik ervan verwacht had? En welke plannen maak ik voor 2024? Tijd voor mijn jaarlijkse traditie van terugblikken en vooruitkijken. 

Persoonlijk
Op het persoonlijk vlak was 2023 een jaar van verandering - maar niet voor mij. Het was het jaar waarin Mrs Attorama afscheid nam van haar werkplek, afstudeerde en prompt binnen een week een nieuwe baan vond. Het was ook het jaar waarin Sofietje afscheid nam van de basisschool en aan de brugklas begon. De middelbare school was natuurlijk even wennen, maar dat hadden we al verwacht. Voor mijzelf werd 2023 toch niet het jaar van de grote (systeem-) veranderingen op het werk; dat is een jaartje uitgesteld. Ik ben benieuw wat ik daar volgend jaar om deze tijd over te melden heb...

Bloggen
Met 387 blogposts was 2023 exact even productief als 2022, waarbij vooral de wekelijkse belevenissen van Puckie en Sofietje nog altijd erg goed gelezen worden. Dat is ook de rubriek waar ik het meeste 'reclame' voor maak. Ideeën voor eventuele andere schrijfsels en/of rubrieken blijven voorlopig nog even steken in de conceptfase...

Hardlopen
Een bijzonder succesvol hardloopjaar; zie mijn bericht van vanmorgen. Wordt hopelijk vervolgd in 2024.

Boeken, muziek en andere hobby's
Na de afronding van 'The Wheel of Time' begin dit jaar was er de rest van het jaar ruimte voor wat meer gevarieerde literatuur, met een behoorlijke stapel gelezen romans als resultaat en 'Alkibiades' als onbetwist literair hoogtepunt. Wat weinig toegekomen aan (het ontdekken van nieuwe) muziek - daarmee meteen een goed voornemen voor 2024 te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!