zondag 25 april 2021

Lokale legende

Na het rustig inlopen van vrijdag vandaag dan de eerste echte lange duurloop op mijn nieuwe schoenen. Het lopen ging op zich wel aardig, ik zat lekker in mijn tempo - maar het was wel wat langzamer dan anders, hoewel ik daar niet echte een goede aanwijsbare reden voor kon vinden... Bij thuiskomst, nadat ik eindelijk mijn sporthorloge wist te synchroniseren, bleek dat ik tot lokale legende was uitgeroepen. Dat zijn niet mijn woorden, maar die van Strava: blijkbaar heb ik de afgelopen 90 dagen op één bepaald segment de meeste activiteiten ondernomen van alle gebruikers. Woehoe, champagne!

* temperatuur: 7,2 graden (-4)
* luchtvochtigheid: 56% (-19)
* windsnelheid: 13 km/u (-3)

* hartslag: 159 bpm (+2)
* cadans: 167 spm (-0)
* VO2 max: 56 (+1)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!