maandag 27 augustus 2007

WoW-overpeinzingen

Relatief weinig gespeeld dit weekeinde. Druk bezig geweest met een aantal andere zaken. (Daarover later meer.) Daarnaast heeft WoW Insider een aantal nieuwtjes geplaatst waardoor ik wellicht de mijzelf eerder gestelde nieuwe doelen opnieuw moet overwegen. Ik had mij een aantal leuke WoW-sessies voorgenomen volgende week, maar de vraag is nu in hoeverre dat nuttig zal zijn.

Ten eerste was er de mededeling dat in flying mounts in Northrend waarschijnlijk pas zullen worden toegestaan op level 80. Dit is analoog aan TBC, waarbij flying mounts in Outland pas op level 70 werden toegestaan. Leuk en aardig allemaal, maar mijn doel om te sparen voor een epic flying mount worden daarmee een beetje onzinnig. In dat geval kan ik er beter op level 80 voor gaan sparen. Geld verzamelen met Atto wordt daarmee ineens een veel minder dringende opgave.

Ten tweede is dit weekeinde bekendgemaakt dat ergens vóór het uitkomen van WotLK de leveling-curve voor 1 tot en met 60 wat wordt aangepast. Het wordt gemakkelijker voor spelers om (alternatieve) personages te levelen. Dit wordt gedaan om spelers tegemoet te komen die later met spelen begonnen zijn; zij lopen het risico achterop te raken bij spelers van het eerste uur. Net nu ik Tiro aan het levelen ben; tegen de tijd dat deze maatregel wordt ingevoerd is Tiro waarschijnlijk al level 60...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!