dinsdag 17 september 2024

Portemonnee

Het was een rommelig, bewogen weekend, met gelukkig een opgelucht einde.  Zoals zaterdag ook al kort gemeld: het was een raar weekend. Nadat we van Puckies wedstrijd thuis waren gekomen, merkte ik dat ik mijn portemonnee kwijt was. Gevolg: het hele huis binnenstebuiten gekeerd, terugfietsen naar de voetbal, navragen en nazoeken. Allemaal zonder resultaat. Goede vriend MdJ deed 's middags hetzelfde, helaas ook tevergeefs. Dus zaterdagmiddag alvast wat dingen in gang gezet, zoals het blokkeren van mijn betaalpassen... 

Zondagmiddag kwam er gelukkig een verlossend telefoontje van MdJ: iemand had mijn portemonnee gevonden! Een fietstochtje naar het Noordereiland - inclusief bedankje uiteraard - later had ik mijn portemonnee weer terug, waar gelukkig alles nog in zat. Blijkbaar was hij uit mijn broekzak gevallen in de dug-out en door het team erna - waar wat meer invallers in zaten dan anders - meegenomen omdat ze dachten dat hij van een van hen was. Wat een opluchting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!