zaterdag 2 december 2023

Mediaweek

Mediaweek
* Only Murders in the Building, begin seizoen drie.
Loki, einde seizoen twee.

Leeslijst
* Postuum: Shane MacGowan, voorman van The Pogues.
* Nederlandse sporters massaal aan het bakpoeder
* Lessen uit de VS: parallellen tussen de overwinningen van Wilders en Trump.
* Met de trein naar Barcelona: nog geen concurrent voor het vliegtuig.
* De 57 beste boeken van 2023, aldus de boekenredactie van de Volkskrant.
* Na de verkiezingen: de sleutelrol van NSC, de blunder van de VVD en links moet zichzelf opnieuw uitvinden.
* Wilders gaf online het minst uit aan campagnes, maar wist in veel gebieden wel te winnen.
* Florida verzet zich tegen het oprukkende abortusverbod in Amerika.
* Tegel eruit, plant erin? Het is maar de vraag of insecten daarmee geholpen zijn.

Playlist
Het is december, dus het is weer tijd voor Spotify Wrapped. Opvallend genoeg staan Billie Eilish en Aurora in mijn top vijf van meest gedraaide artiesten, dus ik vermoed de invloed van Sofietje... Kortom, precies zoals De Speld het ook al omschreef. Verder bestaat mijn Wrapped vooral uit muziek van mijn hardlooplijst en heb ik wat minder naar nieuwe muziek geluisterd dan gebruikelijk. Een goed voornemen voor 2024?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!